Feyenoord
“Dat Feyenoord-supporters onvoorwaardelijk achter het team staan, is algemeen bekend. We zijn blij dat onze supporters ook opnieuw hun waardering uitspreken voor onze website, waardoor Feyenoord.nl voor het derde jaar op rij is verkozen tot populairste website. Wij bedanken iedereen die op ons heeft gestemd en suggesties ter verbetering heeft achtergelaten. Het afgelopen jaar zijn er veel verbeteringen doorgevoerd op Feyenoord.nl, met name in de beleving van Matchday. Het komende jaar zullen deze verbeteringen optimaliseren en uitbreiden, zodat we onze supporters nog beter kunnen bedienen en hopelijk ook in de prijzen zullen vallen tijdens de verkiezing van Website van het Jaar 2017!”
Pricewise
“De eerste keer was al een enorme eer. Maar populairste vergelijkingssite van het jaar blijven is een nog mooier compliment van onze gebruikers voor al het harde werk. Onwijs dankbaar en trots.”
Buienradar
“De WvhJ verkiezing is voor Buienradar altijd een mooi eik moment betreffende hoe wij als weerplatform in Nederland gewaardeerd worden. We doen ook al een aantal jaren mee en zijn nu al 9 jaar op rij in de prijzen gevallen. De eerste 6 jaar als populairste website van het jaar in de categorie “weer & verkeer” en nu alweer 3 jaar op rij (2014 t/m 2016) ook als beste website van het jaar in de categorie “weer & verkeer”.
Dit jaar was voor ons extra belangrijk, omdat wij medio 2016 onze website en apps volledig hebben veranderd en vernieuwd. Dus deze uitslag was voor ons een bekroning op ons werk en voor de vele uren die we hebben gestoken in het redesign. We zijn dan ook super trots op de beoordeling van en door onze gebruikers/bezoekers.
Derhalve willen wij onze gebruikers/bezoekers wederom heel hartelijk danken voor hun jarenlange loyaliteit, trouw en steun én voor alle stemmen op Buienradar. We doen het allemaal voor de gebruikers van onze apps, bezoekers van onze website en andere devices (smartTV, smartwatches, etc.) waarop Buienradar te raadplegen is.”
Faja Lobi Surinaams Eten
“Als familie bedrijf werken wij dagelijks toegewijd met een belangrijke missie: Iedere Nederlander dagelijks verwennen met het lekkerste uit de Surinaamse keuken! Dit wordt mede mogelijk gemaakt door onze 500.000 Faja Lobi fans op Social Media, die door massaal stemmen op ons, dit voortreffelijk resultaat mogelijk hebben gemaakt; een kroon op de inspanningen die wij de afgelopen 30 jaar hebben verricht met wij wie samen de komende jaren heel Nederland gaan verassen!”
Ditzo
“Dit is de kroon op het werk van alle collega’s. Maar geen winst zonder onze klanten die massaal hebben gestemd en ons zo’n hoog cijfer hebben gegeven.”
Albert Heijn
“We zijn heel trots dat ah.nl is uitgeroepen tot de Populairste Website van 2016. Het is een publieksprijs en een mooiere erkenning kun je niet bedenken. Ik vind het geweldig dat onze website zo populair is bij klanten, want daar doen we het tenslotte voor! We bedanken al onze stemmers, dus zowel de klanten als alle medewerkers die op ah.nl hebben gestemd!
Tweakers
“Dagelijks werken we met veel passie om van Tweakers de beste site te maken. We zijn dan ook weer heel dankbaar dat onze gebruikers zo massaal op Tweakers hebben gestemd.”
Pepper.com
“Het is voor Pepper.com een eer om deze prijs te mogen ontvangen. Bij ons staat de gebruiker altijd op nummer één, en dan is het simpelweg geweldig om de hoogste beoordeling van gebruikers te krijgen! Het geeft ons weer een duwtje in de rug om de website alsmaar te blijven verbeteren, zodat iedereen nóg gemakkelijker de heetste aanbiedingen vindt. Bedankt aan alle stemmers van - in onze ogen - de beste community van Nederland!”
24Baby.nl
“Met betrouwbare informatie willen wij een bijdrage leveren aan gezonde zwangerschappen, gelukkige baby’s en zelfverzekerde ouders. Dat we zijn verkozen als beste gezondheidswebsite is dan ook de grootste waardering die wij kunnen krijgen. Ook in 2017 gaan we er alles aan doen om (aanstaande) ouders te voorzien van betrouwbare informatie.”
Werken bij Albert Heijn
“Een bekroning op ons werk! Nog niet eerder in het bestaan van deze award heeft een werkgever deze prijs gewonnen”. “We zijn met een minimale basis begonnen, wetende dat live gaan pas het begin was, door continue optimalisering, conversie gerichte statistische analyse, A/B testen en inzicht in de motivaties en behoeften van onze doelgroepen, staan we waar we nu staan. En we zijn nog lang niet klaar. De beste website van het jaar award is een erkenning en waardering voor het harde werken en ons doorzettingsvermogen. Maar erkenning halen we ook uit de resultaten een verdriedubbeling van het aantal bezoekers en meer dan 350.00 sollicitaties per jaar! Ik ben blij met deze erkenning, en ontzettend trots op ons team en het team van Endouble waarmee wij samen dit resultaat behaald hebben.”
E.On
“Wij zijn erg blij met het winnen van deze publieksprijs. In september is onze nieuwe website live gegaan, waar veel collega’s erg hard aan gewerkt hebben. De bekroning tot populairste website is een enorme waardering voor al dit werk en een prestatie waar wij enorm trots op zijn!”
ING
“We zijn heel trots dat klanten al 6 jaar op rij hun waardering voor onze online innovaties laten blijken”
VakantiePiraten
“Het voelt echt fantastisch dat we dit jaar weer de publieksprijs mee naar huis nemen. Wij zijn trots en blij dat onze gebruikers enthousiast zijn over onze website en dat zij ons werk met de Award voor de "Beste Website" belonen. Dit is voor ons zeker een motivatie om ook in de toekomst te investeren in de verdere ontwikkeling van onze website VakantiePiraten.nl en nog betere reisdeals aan te leveren.”
MijnOverheid
“MijnOverheid won in 2016 de award voor populairste overheidswebsite. We zijn enorm trots en dankbaar voor deze publieksprijs. Een betrouwbare en gebruiksvriendelijke website, voor alle Nederlanders die hun post digitaal ontvangen, vinden wij belangrijk en daar werken we dan ook hard aan. We danken alle mensen die hun stem uitbrachten op mijn.overheid.nl!”
BeterSpellen
“Je zou misschien denken dat het gaat wennen, maar nee hoor: elk jaar weer is het spannend wie de categoriewinnaar wordt. Beter Spellen heeft voor de vijfde achtereenvolgende keer de twee awards bemachtigd in de categorie Educatie, maar ook dit jaar waren er weer een paar geduchte concurrenten, zoals Wikipedia, Woordenlijst.org, Squla en een paar grote opleidingsinstituten (LOI, ROC, NHA).
We zijn daarom weer heel blij met deze publieksprijzen. Beter Spellen bestaat dankzij de vele tienduizenden enthousiaste deelnemers en de steun van de uitgevers Noordhoff en Personalia.”
TopVintage
“Super om hier wederom op het podium te staan en deze geweldige prijs in ontvangst te mogen nemen! We vinden het heel bijzonder om na de winst van vorig jaar deze award opnieuw te ontvangen. We zijn dan ook heel blij en zeer trots! Dat onze klanten hun waardering zo laten blijken, is voor ons het grootste compliment. Niets is ons meer waard dan een gelukkige klant.”
Smulweb
“Smulweb is een echte communitywebsite, van en voor gebruikers. Daarom zijn we extra blij dat onze achterban ons als populairste culinaire website heeft gekozen!”
NIBC Direct
“Ook dit jaar was het weer zeer spannend en hoopten we kans te kunnen maken op de prijs Website van het Jaar 2016. Dankzij onze bezoekers/klanten mogen wij ons voor de tweede keer op rij Website van het Jaar noemen. We zijn zeer trots en dankbaar dat onze bezoekers onze website zo waarderen en op ons hebben gestemd.”
Energiedirect.nl
“Dit is een mooie award voor energiedirect.nl. Een belangrijke bewijsvoering voor onze gebruiksvriendelijke site. Daar werken we met het hele team iedere dag met heel veel plezier en enthousiasme aan. In klare taal en zonder poespas. En dat werkt.”
CliniClowns
“We zijn ontzettend blij met het winnen van de prijs voor Beste en populairste website van het Jaar. Waardering voor het vele optimaliseren van de site dit jaar. We hebben ons best gedaan de website gebruiksvriendelijker te maken. Dat gebruikers nog sneller vinden wat ze zoeken en ze te helpen informatie gemakkelijk te filteren. Daarnaast hebben we ook gedacht aan speelse elementen, zoals het ontwikkelen van een quizmodule om bezoekers ook op een leuke manier met CliniClowns kennis te laten maken.
Voor volgend jaar staan er alweer genoeg optimalisatierondes op stapel, maar tot die tijd genieten we nog even van deze twee mooie prijzen!”
Go Ahead Eagles
“Hoe vertalen we de voetbalbeleving van onze fans naar onze nieuwe website? Dat was de belangrijkste vraag toen we begin 2015 het traject van een nieuwe website startten. Samen met websitebouwer Prodes - Internet Partner en ontwerper Factor12 – beide bedrijven met rood-geel bloed – gingen we die uitdaging aan. Anderhalf jaar later vormt de Website van het Jaar-award een prachtige bevestiging dat fans hun clubgevoel terug zien in de website. Uiteraard gaan we nu niet op onze lauweren rusten! Op naar de Website van het Jaar-award 2017!”
Thuisarts.nl
“Deze award is voor One Shoe en NHG wederom een beloning op de samenwerking en het werk van de afgelopen jaren. We zijn vooral trots op het feit dat het een publiekprijs is en dat de daadwerkelijke eindgebruikers Thuisarts dus zo hoog waarderen.”
Youfone.nl
“Wij werken elke dag keihard om onze website zo gebruiksvriendelijk en doeltreffend mogelijk te maken voor de bezoekers. Het winnen van de populairste website van het jaar award 2016 is een mooie blijk van waardering van onze klanten, en een bevestiging dat wij vooral zo moeten doorgaan. Volgend jaar zijn wij er weer graag bij.”
Relatieplanet.nl
“Het winnen van de website van het jaar verkiezing, zal voor ons nooit vervelen. Zelfs niet na acht jaar! Het stimuleert ons juist om als Datingsite de beste te blijven. Relatieplanet brengt graag singles op een leuke, eenvoudige én veilige manier bij elkaar. De succesverhalen van onze leden, is ons grootste succes.
Deze publieksprijs is een prachtig compliment. We bedanken iedereen die gestemd heeft op ons!”
Route.nl
“Door de website van het jaar verkiezing hebben we zowel onze medewerkers als onze gebruikers extra kunnen motiveren. Voor de interne organisatie geldt dat we extra activiteiten inzetten om te kunnen scoren. En dat brengt weer een nieuwe positieve drive met zich mee. We hebben tevens een oproep gedaan aan onze gebruikers en enthousiastelingen van onze dienstverlening. En ja, als je dan wint: dan ben je apetrots! De prijs is een herinnering dat je een juiste product maakt voor je doelgroep. Verder is de feedback die we van de organisatie van de website ven het jaar verkiezing hebben gekregen een perfecte tool om onze dienstverlening te verbeteren. Dit is goud waard!”